Απορίας άξιον, ενώ η Ανθούσα βρίσκεται στα 2 χιλιόμετρα από
τον υπερτοπικό σταθμό Παλλήνης, όπου τα Μέσα Σταθερής Τροχιάς έχουν σταθερά
δρομολόγια ( 2 το Μετρό και 4 ο Προαστιακός την ώρα) και παράλληλα αρκετές
λεωφορειακές γραμμές επί της Μαραθώνος & Μεσογείων με δυνατότητα
μετεπιβίβασης, γίνονται προσπάθειες η Λεωφορειακή γραμμή 301 που εξυπηρετεί την
Ανθούσα , Πεντέλη και Ντράφι να προεκταθεί μέχρι το σταθμό Δούκισσας
Πλακεντίας.
Στο σταθμό Πλακεντίας μπορεί να φτάσει, όποιος επιθυμεί με τα μέσα σταθερής τροχιάς εντός 4-5 λεπτών
από σταθμό Παλλήνης, ενώ ο χρόνος με το Λεωφορείο είναι πολύ περισσότερος και
όχι σταθερός ,ανάλογα με την κυκλοφορία των κινουμένων οχημάτων και καιρικών
συνθηκών.
Με
δεδομένο ότι οι πολίτες πρέπει να εξυπηρετούνται από τα ΜΜΜ με τον καλύτερο
δυνατό τρόπο μεταβαίνοντας στον προορισμό τους με ασφάλεια και χωρίς
καθυστερήσεις, πιστεύουμε ότι αυτό για την Ανθούσα και ολόκληρο το Δήμο μας μπορεί να επιτευχθεί αν σε όλο το σχεδιασμό του συγκοινωνιακού δικτύου δοθεί προτεραιότητα στο δίκτυο Μέσων Σταθερής Τροχιάς (ΜΣΤ).
Συγκεκριμένα
η ραχοκοκαλιά του δικτύου πρέπει να
είναι το Μετρό και ο Προαστιακός με
ορισμένες Λεωφορειακές γραμμές κορμούς
σε περιοχές που δεν καλύπτονται από τα ΜΣΤ και τις τοπικές λεωφορειακές γραμμές,,
μικρού μήκους διαδρομής, που θα τροφοδοτούν τα ΜΣΤ και τις γραμμές του κορμού.
Για
την οριστική/μόνιμη επίλυση του συγκοινωνιακού επιβάλλεται να γίνει απαρχής
σχεδιασμός με συνεργασία με όμορους Δήμους Ανατολικής Αττικής, αρχικά με το
ΜΕΤΡΟ, προκειμένου να εξεταστεί σε πρώτη φάση η καθιέρωση και τρίτου(3)
δρομολογίου για το Αεροδρόμιο, εφόσον έχει πληρότητα και φτάνοντας από το Α/Μ στο
σταθμό Παλλήνης είναι πάντα σχεδόν πλήρες. Με την καθιέρωση 3ου
δρομολογίου Μετρό και με τα τέσσερα(4) του Προαστιακού θα υπάρχουν επτά(7)
σταθερά δρομολόγια που με κατάλληλο συντονισμό/προγραμματισμό θα υπάρχει δρομολόγιο κάθε 7 έως 10΄λεπτά.
Επιπρόσθετα
πρέπει να γίνουν ενέργειες για τη δημιουργία κατασκευή σταθμών Μετρό στο ΓΕΡΑΚΑ
και στο σημείο διασταύρωσης ΣΠΑΤΩΝ-ΠΑΙΑΝΙΑΣ με Αττική οδό.
Στόχος
πρέπει να υλοποιηθούν τα παραπάνω και να γίνει ο σχεδιασμός των λεωφορειακών γραμμών
,κορμού και μικρής διαδρομής/τροφοδότριες. Μέχρι τότε όμως απαιτείται να
εξασφαλιστεί ,με τον κατάλληλο προγραμματισμό και επαρκή αριθμό λεωφορείων, η
ανταπόκριση με τα μέσα σταθερής τροχιάς σε όλα τους τα δρομολόγια.
Με
τις ήδη λειτουργούσες στην Ανθούσα γραμμές του 301 και 324 και με δεδομένο ότι
η αφετηρία είναι στα όρια Ανθούσας-Πεντέλης-Ντραφίου, ο χρόνος καθόδου είναι
προβλέψιμος και με σωστό προγραμματισμό εξασφαλίζεται η μετεπιβίβαση στα ΜΣΤ,
αρκεί να υπάρχουν διαθέσιμα λεωφορεία και η διαδρομή του 301να είναι τουλάχιστον
μέχρι την αγορά του ΓΕΡΑΚΑ, μικρή διαδρομή και χρόνος σε πυκνοκατοικημένη
περιοχή ,ώστε να βρίσκεται στο σταθμό Παλλήνης με την άφιξη των ΜΣΤ για άμεση
μετεπιβίβαση των επιβατών για Ανθούσα.
Ελπίζουμε
να ληφθούν υπόψη οι προτάσεις μας και επισημαίνουμε ότι πρέπει/ δίνουμε προτεραιότητα σε αυτούς που
χρησιμοποιούν τα ΜΜΜ καθημερινά για να πάνε στη δουλειά χτυπώντας την κάρτα προσέλευσης και μετά σε
όλους τους άλλους που δεν έχουν αυτό το πρόβλημα .
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου