Παρασκευή 25 Μαρτίου 2022

Παραιτήθηκε από Τοπικός Σύμβουλος Ανθούσας ο Νικόλαος Μιγλάκης -Βιγλης

 


Αγαπητές φίλες και φίλοι.

Με την συγκεκριμένη ανάρτηση μου σας ενημερώνω για την παραίτησή μου και ότι πλέον δεν έχω την θέση του τοπικού σύμβουλου της Ανθούσας και κατ επέκταση στο συνδυασμό: ΜΊΑ ΠΌΛΗ ΓΙΑ ΌΛΟΥΣ ΑΘΑΝΆΣΙΟΣ ΖΟΎΤΣΟΣ.

Από την αρχή σχεδόν της θητείας μου ο δαίμων της τεχνολογίας μου έδειξε ότι κάτι δεν θα πήγαινε καλά. Ωστόσο η ανωτερότητα μου αλλά και ο ενθουσιασμός μου σε συνδυασμό με την αγάπη μου για τον τόπο με έκανε να το παραβλέψω και να προσπαθήσω πάνω σε αυτό που μου ανέθεσαν χωρίς (χαρτοφυλάκιο βέβαια) και πιο συγκεκριμένα την  Πολιτική Προστασία.

Είμαι σίγουρος και πιστεύω ότι η Ανθούσα κινδυνεύει και μάλιστα ιδιαίτερα από μία εστία είτε είναι τυχαία είτε κακόβουλη πράξη.

Οι κλιματολογικές συνθήκες που έχουν αλλάξει τόσο πολύ αλλά και  η αμέλεια ως ένα βαθμό των υπευθύνων (Πολιτεία, Δήμος ,πολίτες) δημιουργούν σε όποιον έχει ευαισθησίες αλλά και μία παραπάνω γνώση ιδιαίτερη ανησυχία.

Πάνω σε αυτή την ανησυχία λοιπόν προσπάθησα προκειμένου να δημιουργηθεί μία υποδομή ούτως ώστε η πόλη μας σε συνεργασία με τους υπόλοιπους φορείς να την αντιμετωπίσουμε. Γίνανε αρκετά πράγματα από χορηγίες δωρεές ,εθελοντισμό, και συνεργασίες.

Ως ένα βαθμό τα κατάφερα, τα καταφέραμε , μείνανε όμως πολλά πράγματα που δεν γίνανε και που θα πρέπει να γίνουν. Χρειάζεται πιστή εφαρμογή των κανονισμών που σε κάθε περίπτωση η Πολιτική προστασία αποφασίζει και πιστή τήρηση  από τους εμπλεκόμενους φορείς στους κανονισμούς χωρίς να αφήνουμε τίποτα στην τύχη.

Θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους εσάς, που με την βοήθειά σας αυτά τα χρόνια, δώσατε από τον πολύτιμο χρόνο σας με την παρουσία σας τόσο στις εθελοντικές δράσεις όσο και με την συμμετοχή σας στην εθελοντική ομάδα πυρασφάλειας της Ανθούσας. Δυστυχώς όμως αυτό δεν αρκεί για να ολοκληρωθούν οι προσδοκίες μου.

Φίλες και φίλοι, για μία φορά ακόμα σας ευχαριστώ, εύχομαι από καρδιάς ότι καλύτερο για τις οικογένειες σας και για την όμορφη πόλη μας..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου