Παρασκευή 31 Μαρτίου 2017

Ανθρώπινα τα λάθη αλλά και ευσυνείδητοι Υπάλληλοι .

Δύσκολες μέρες πολλά τα προβλήματα που επηρεάζουν τη ζωή μας και την υγεία μας.
 Θα αναφερθώ σε μια προσωπική περιπέτεια των τελευταίων ημερών  όπου αντιμετώπισα δύο διαφορετικές περιπτώσεις . Χρειάστηκε να κάνω αξονική εγκεφάλου, λόγω  ιλίγγου, και όταν πήγα να την κάνω  παρά λίγο να πάθω εγκεφαλικό γιατί στο παραπεμπτικό που βγαίνει ,ηλεκτρονικά πλέον, είχε αναγραφεί  ότι είμαι δικαιούχος του Ν.4368/2016 άρθρο 33, δηλαδή  ανασφάλιστος και έπρεπε να πάω ‘’ ΜΟΝΟ ΣΕ ΚΡΑΤΙΚΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ΄΄ Ταράχτηκα και αν δεν είχα και τη σύζυγο μου κοντά μου δεν ξέρω αν θα έβρισκα δρόμο για το σπίτι.
Απευθύνθηκα στο Νοσοκομείο Αεροπορίας  και στην  ΕΑΑΑ και με καθησύχασαν ότι πρόκειται προφανώς περί λάθους  και πρέπει να αποταθώ  πλέον στις υπηρεσίες του νέου ενιαίου φορέα υγείας για να προβούν στη διόρθωση για να μπορέσω να κάνω την αξονική στο ΓΝΑ η  σε άλλη επιλογή μου.
Συγκέντρωσα τα απαραίτητα έγγραφα/ δικαιολογητικά και προσήλθα στο ΙΚΑ Αγίας Παρασκευής, όπου περίμενα επί 2ωρο περίπου να έρθει η σειρά μου, τελικά έφτασα στο γκισέ Νο 10 και με εξυπηρέτησε μια αξιόλογη αξιοπρεπής και ενήμερη υπάλληλος ,καθησυχάζοντας με αρχικά  ΄΄μη στεναχωριέστε υπάρχουν αρκετές περιπτώσεις σαν τη δική σας θα το εξετάσουμε το θέμα και θα το λύσουμε’’
Ηρέμησα και παρακολουθούσα την ηρεμία και μεθόδευση των ενεργειών της, δίδοντας απαντήσεις στα ερωτήματά της καθώς και τα διάφορα  έγγραφα που είχα προσκομίσει. Μετά από αρκετή ώρα  έρευνας εντόπισε το λάθος που είχε γίνει κατά τη μεταφορά των στοιχείων μου και έκανε τη σχετική διόρθωση και παράλληλα ήλεγξε ,με δική της πρωτοβουλία και την κάρτα της συζύγου μου όπου και εκεί είχε γίνει λάθος μεταφορά των στοιχείων.
Συμπέρασμα , ανθρώπινα τα λάθη που με ταλαιπώρησαν, αλλά για να εξυπηρετήσεις τον πολίτη  πρέπει να είσαι ΄΄ ΑΝΘΡΩΠΟΣ΄’, αξιοπρεπής ,ενήμερος , υπεύθυνος υπάλληλος που αγαπάει τη δουλειά του και σέβεται τους πολίτες.
Όλα αυτά τα έχει, κατά τη διαπίστωσή μου, η νεαρή υπάλληλος του ΙΚΑ Αγ.Παρασκευής Κεβρεκίδου Ελευθερία και της εκφράζω,δημόσια, τις ευχαριστίες μου καθώς και τα θερμά μου συγχαρητήρια με την ευχή μου να συνεχίσει  έτσι γιατί έχουμε ανάγκη οι νέοι  να δώσουν νέα δυναμική στη χώρα μας.
 Επί πλέον διαπίστωσα περιμένοντας τη σειρά μου,  εμείς οι πολίτες ,ΠΡΕΠΕΙ, όταν πηγαίνουμε στις διάφορες υπηρεσίες να εξυπηρετηθούμε να μη τα βάζουμε με τους υπαλλήλους γιατί είναι πολύ δύσκολο να εξυπηρετήσεις  50-60 διαφορετικές περιπτώσεις και να μη έχεις χρόνο να πιείς νερό , με την ηρεμία βοηθάμε  να μας εξυπηρετήσουν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου